אזעקות רבות בצפון, כטב"ם עוין התפוצץ בגליל המערבי

    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on אזעקות רבות בצפון, כטב"ם עוין התפוצץ בגליל המערבי

    אזעקות נשמעו בשעה האחרונה ביישובים רבים בגליל וכן בקריית שמונה ובמטולה. כלי טיס בלתי מאויש שנורה על ידי חיזבאללה התפוצץ בגליל המערבי, לא דווח על נפגעים

    צילום: Ayal Margolin/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלחימה בצפון: אזעקות נשמעו בשעה האחרונה ביישובים רבים בגליל וכן בקריית שמונה ובמטולה. כלי טיס בלתי מאויש שנורה על ידי חיזבאללה התפוצץ בגליל המערבי, לא דווח על נפגעים.

    בלבנון מדווחים כי התקיפה הישראלית מוקדם יותר היום כוונה לרכב שהשתתף בהלוויתו של מפקד כוח רדואן, שחוסל אמש. על פי מקורות ערביים, בתקיפה חוסל מפקד הכח האוירי של חיזבאללה, שהיה אחראי לירי לעבר בסיס פיקוד צפון מוקדם יותר היום.

    בתוך כך, דיווח על 4 מחוסלים בכפר כילא בדרום לבנון.

    צה״ל ומשרד הביטחון החלו היום בחלוקת אמצעי לחימה ומכולות ציוד לכוחות הגנת היישוב (כיתות כוננות) ביישובי הצפון. במהלך השבועות הקרובים תושלמנה הצבת המכולות בפיקוד הצפון וחלוקת הציוד לכיתות הכוננות ביישובים נוספים.

    חלוקת אמצעי הלחימה לכוחות הגנת היישובים במרחב הצפון נעשית במקביל לחלוקה ליישובי עוטף עזה כחלק מתוכנית ״משיב הרוח״ לחיזוק כיתות הכוננות והיישובים בגבולות.

    חבר המועצה המרכזית של חיזבאללה נביל קאוק, אמר היום בהלווייתו של ויסאם א טויל, כי "חיסולו לא יעצור את פעולותינו לתמיכה בעזה, לא יחזיר את הישראלים ליישובי הצפון ולא ימחק את תבוסתה של ישראל. נישאר בשדה הקרב עד שניצור את הנכבה הגדולה לישראל".



    0 תגובות